BTS FANFICTION

L♡VE FOREVER WITH BTS & ARMY

BTS FANFICTION

L♡VE FOREVER WITH BTS & ARMY

سلااااااااام
امیدوارم حال همتون و حال پسرام تا اینجا خوب خوب باشه
این وبلاگ برای آرمیون عشقولی که می خوان فن فیکشن بخونن
پس معطل چی هستین ! زود بخونین و کلی حال کنین 🤟🥳
فایتینگ بنگتن فایتینگ آرمی 💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

بایگانی
آخرین مطالب

سلام بر آرمیون عزیز🤗💜

اسم من فرانک سلطانی است و مدیر این وبلاگم ! متولد ۱۳۸۱/۳/۹ هستم و از سال ۹۶ یک عدد آرمی شدم ! اولین mv که از پسرا دیدم DNA بود و بعد از دیدن تهیونگ با موهای نقره ای و لنز آبی گفتم : اههههههه عجب چیزیه ! 

لازم به ذکر اون موقع فکر می کردم تهیونگ با موی نقره ای و لنز آبی و تهیونگ با موهای فیروزه ای (درمورد رنگش مطمئن نیستم مثل سبز آبی بود بیشتر 🤔) و چشماش عسلی فکر کردم دو آدم متفاوتن ! و من از اولی خوشم اومد 😂😂😂😂 خب این مال دوران جاهلیت بود ! بعد اولین آهنگی که گوش دادم FAKE LOVE  بود و عاشق این آهنگ شدم و کلا سه روز طول کشید تا شجره نامه پسرا رو بررسی کنم ! طوری که الان از رو سایه هاشون تشخیصشون میدم!  بایس تو BTS بنگتن اما من بایس راکر هم دارم ! 😃 کسی نیست جز نامجون اوپا💜💜💜 از نظر من نامجون دست و پا چلفتی نیست بچه خیلی هم باهوش اساسا آدمهای باهوش با بقیه افراد تو خیلی از کارا فرق دارن و کلا دنیا رو علمی میبینن🤔 و اینکه اگه بچم چپ و راست چیزی رو می شکنه به خاطر قدرت زیادش🤩🤟

اما اصل مطلب :

این وبلاگ برای آرمیون عشقولی است که دوست دارن فن فیک از BTS بخونن و این فن فیک ها معمولا خودم می گویم یا از دوستام می گیرم !

و اینکه بیاین تا آخر عمرمان به پسرا عشق بورزیم و اونا رو حمایت کنیم و یادمان نره ما عضو هشتم BTS هستیم !